Makaron w sosie słodko kwaśnym

Makaron w sosie słodko kwaśnym

Jak nie mam pomysłu na obiad, to zaglądam do lodówki… i pomysł sam przychodzi;-)Dzisiaj w swojej lodówce znalazłam:

– cebulę

–  pierś z kurczaka

– kilka pieczarek

– paprykę czerwona i kawałek zielonej

-gotowany makaron, a po pędy bambusa wysłałam dziecko do sklepu…

Pierś pokroiłam i podsmażyłam w woku, dodałam do niej pokrojoną w piórka cebulę .Paprykę pokroiłam dość drobno. Pieczarki w plasterki. Wszystko razem smażyłam kilka minut. Na końcu dałam odsączone z zalewy pędy bambusa. Na sos potrzebny jest koncentrat pomidorowy, łyżeczka chilli, papryka słodka, sól ziołowa, pieprz biały i odrobina cukru. Wszystko razem mieszam z warzywami w woku. Teraz trzeba spróbować… jak za słodkie to dodać odrobinę octu, jak za kwaśne to cukru. Po paru minutach duszenia daje makaron. Całość szybko mieszam i nie pozostaję już nic innego jak go smacznie zjeść;-)makaron w sosie slodko kwasnhym

Dodaj komentarz